High Tensile Super Penetrated Cord (HTSPC)
Az acélszál anyaga egyedileg gumiszigetelt, nagy hővezető képességű belső filamentekből készül, ami fokozza a hőátadást és csökkenti a defekt kockázatát. A funkciók elősegítik a nagy sebességű stabilitást, a tapadást, az abszorpciót és a tartósságot.
HŰVÖSEBB MŰKÖDÉS, JOBB STABILITÁS
A gumiabroncs kerülete köré tekert könnyű és tartós szálak, amelyek biztosítják az egyenletes tapadást. Ez a súlycsökkenés, a jobb tapadás, a forgási stabilitás, a nagy sebesség és a csillapító hatás révén hozzájárul a nagy teljesítményhez.
3 RÉTEGŰ ÖSSZETÉTEL
A Bridgestone fejlett 3 rétegű technológiája az első abroncsoknál. A két komponensű gumikeverékből a keményebb biztosítja a futófelület közepén, hogy nagyobb legyen a fékezési stabilitás, kiváló az egyenesfutás és magasabb a futásteljesítmény. A lágyabb keverék a vállakon a maximális tapadást és ezáltal a nagyobb kanyarstabilitást segíti.
A Bridgestone MotoGP fejlesztéseinek eredményeként a lágy külső (Cap) anyag nagy tapadást biztosít. Eközben a belső (Base) rész összetétele keményebb, optimális merevséget biztosítva az abroncsnak. Azonban a kemény alapréteg még a futófelület kopásakor sem érintkezik az úttal – így sosem marad tapadás nélkül!
SILICA RICH HÁTSÓ KERÉKRE
A Silica Rich Compound magas tapadási teljesítményt nyújt alacsony hőmérsékleti körülmények között a motorozás korai szakaszában, és kiváló nedves teljesítményt biztosít.
BIZTOSABB TAPADÁS AZ ELSŐ KERÉKEN
A szilika mennyiségének nagymértékű növelésével a nedves körülmények közötti teljesítmény javul a hagyományos Silica Rich-hez képest.
BIZTOSABB ÉRINTKEZÉS AZ ÚTTAL
A polimer javítja a gumik kopásállóságát, a szilika a nedves teljesítményt segíti A Bridgestone kulcstechnológiájával, a NanoPro-Tech® segítségével kifejlesztett RC POLYMER hozzájárul a nedves teljesítmény javításához és a hosszabb élettartamhoz.
ERŐSEBB TAPADÁS, NAGYOBB FUTÁSTELJESÍTMÉNY
A Bridgestone NanoPro-Tech™ technológiája molekuláris szinten optimalizálja az abroncs teljesítményét. Ez segít csökkenteni a súrlódást és a forgás során a hő- és a futófelület deformációját, ami jobb tapadást és hosszabb élettartamot eredményez.